diumenge, 14 de novembre del 2010

COMENÇANT AMB TWITTER

Doncs, fa un parell de setmanes vaig posar el meu primer tweet. Vaja, twitter. Jo no sabia ni tan sols que era, però m'he adona't que és una eina molt interessant per poder compartir. Compartir informació, música i tot allò que siga considerat important. Amb twitter puc dir que he trobat molta gent disposada a ajudar, donant tota mena d'informació i dades importants. Gràcies a tots!!
També puc dir que açò del twitter cada volta és més emocionant. Comences seguint a gent, uns altres et segueixen i quan t'has adonat, cada dia en arrivar a casa el primer que fas és conectar-te al twitter per veure què està passant. Doncs això m'ha passat a mi. Crec que açò sol anomenar-se en la jerga comú: "estar totalment enganxat al twitter".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada